Najnowsze Wpisy

Taki dzien Komentarze (2)
16. lipca 2002 19:34:00
linkologia.pl spis.pl

Taki zwykly dzień... a jednak inny....

Długo nie pisałm, ale to dla tego , że mam innego bloga z którym chyba bardziej się polubiłam. Niestety tam nie mogę napisać wszystkiego,  bo duzo znajomych czyta każdą moja notkę. O tym blogu wie tylko jedna  znana mi osóbka ... kochana Marysia :*

Teraz marysia jest na Mazurach , tesknie za nią... na letnie pogaduchy przez internet jest najlepsza ;) Właściwie to nie tylko na letnie :)  Ja wyjezdzam za trzy dni...  

Kilka dni temu dowiedziałam sie, że zakochał sie we mnie mój kolega z klasy... cały czas powtarzał, że uwarza mnie za przyjaciołke i ja Go w sumie tak samo   odbierałam, a teraz TO :/  w sumie to mogłabym sie cieszyc ale jak jezeli J. nie jest w moim stylu i wogole, nikt w naszej klasie nie traktuje go powaznie i to jest dodatkowym klopotem. Pozatym J. ma bardzo duza wyobraznie i to co mowi nie zawsze jest prawda... wiele osob sie o tym przekonało.

Ogolnie jestem w dobrym nastroju, wyslam SMS'a do P. , ktory myslal ze sie na niego obrazilam... biedaczek ;)

No to kończe ta notke.... moze ktos ją kiedys przeczyta i mi doradzi...   

   

 

criminelle : :

Mój Blog Komentarze (3)
11. czerwca 2002 19:56:00
linkologia.pl spis.pl

 

Moj blog nie pierwszy i nie ostatni.... Piękny dzień, wyczuwam w powietrzu lato, kiedy ono nadejdzie ? Nie mogę się doczekać. TEn blog założyłam przypadkowo, mam inny dlatego nie bede to częstym gościem ale bede tu pisac o moich najgłebszych uczuciach, mam nadzieje, że tu ich nikt kto nie powinien nie będzie czytał. Mam nadzieję,że mi sie uda...
criminelle : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

joasia13 | to-tylko-ja | a-m-e-l-i-a | soniusia | mam-agresora | Mailing